تبلیغات محیطی ضابطه‌مند می‌شود
دوشنبه 2 خرداد 1401 - 00:39:53
سید مجید امامی   اظهار داشت: نخستین جلسه شورای نظارت بر تبلیغات محیطی کشور که بر اساس مصوبه مهم شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در سال 88 متشکل از بیش از 15 عضو متکفل یا عهده‌دار نظارت کلان بر چالش‌ها و مسائل تبلیغات محیطی در کشور است، امروز اول خردادماه در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد و اعضای حقیقی جدید شورا معارفه شدند.

برنامه ریزی برای حکمرانی بایسته بر عرصه تبلیغات محیطی

وی افزود: مهم‌ترین پیام شورای نظارت بر تبلیغات محیطی، اشراف اعضای حقیقی و حقوقی آن به سه اصل «هدایتی»، «نظارتی» و «حمایتی» از تبلیغات محیطی کشور است، عرصه‌ای که چالش‌های بزرگ و خلاهای قانونی و فرصت‌ها و تهدیدات مختلفی را با خودش همراه دارد و در سال‌های گذشته به دلیل چالش‌هایی از جمله ضعف دبیرخانه، عدم همراهی شهرداری‌ها و وزارت فرهنگ با این شورا یا سایر چالش‌ها نتوانسته وظایف خود را انجام دهد و در دوره جدید قرار است که بتواند از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی حکمرانی بایسته ای را بر عرصه تبلیغات محیطی کشور با همکاری و همدلی وزارت فرهنگ و معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و شهرداری تهران انجام دهد.

http://etefagherooz.ir/fa/News/19258/تبلیغات-محیطی-ضابطه‌مند-می‌شود
بستن   چاپ