آخرین مطالب

گل‌محمدی تشریح کرد

آخرین وضعیت پرسپولیس و تدبیر برای تعیین تکلیف بازیکنان فصل آینده ورزشی

آخرین وضعیت پرسپولیس و تدبیر برای تعیین تکلیف بازیکنان فصل آینده

  بزرگنمایی:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به آخرین وضعیت این تیم برای ادامه رقابت های لیگ برتر و فصل آینده گفت: بحث اصلی مسائل مالی است که امیدوارم زودتر حل شود.

یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس که با حضور خبرنگاران همراه بود گفت: تعطیلی یک هفته‌ای داشتیم و خیلی هم لازم بود چون بعد از یکسال توانستیم به بازیکنان یک هفته استراحت دهیم که آن هم اجباری بود و بازی‌های تیم ملی باعث ان شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: فشار زیادی را بازیکنان در این مدت تحمل کردند و برنامه فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند. الان سومین جلسه تمرین است که پس از تعطیلات دنبال می‌کنیم و برنامه خوبی داریم که به شرایط مسابقات برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه با وجود مشکلات مالی فراوان، هر روز یک حکم جدید علیه باشگاه می‌رسد تاکید کرد: دوست داریم تمام تمرکزمان روی تمرین و مسابقات باشد ولی این مسائل برای بازیکنان،‌ مربیان و تیم آزاردهنده است. این مشکلات قبلاً بوده است و الان هم وجود دارد، اما الان هم تعداد پرونده‌ها بیشتر شده است و هم مبلغ‌شان.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: خیلی از این فشار را بچه‌ها تحمل کردند تا باشگاه به مشکل نخورد. بازیکنان تیم ماه‌ها پول نگرفتند تا باشگاه بتواند بدهی‌ها را بدهد. آنها خیلی از خود گذشتگی کردند و فشار زیادی را تحمل کردند تا مشکلات برطرف شود. باید از آنها تشکر کرد، ولی فکر می‌کنم این هم حد و حدودی دارد و بازیکنان هم ظرفیتی دارند. خصوصاً وقتی به انتهای فصل نزدیک می‌شویم، هم حساسیت مسابقات بیشتر می‌شود. باید مشکلات بچه‌ها هم حل شود. امیدوارم فکر اساسی برای حل این مشکلات شود.

گل‌محمدی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و پیشنهادات خارجی تعدادی از آنهایادآور شد: ما یک برنامه خوب هم باید برای فصل بعد داشته باشیم چون مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوخی‌بردار نیست و سختی کار خیلی بیشتر از مسابقات دیگر است. باید با تیم کامل به میدان برویم که انتظارات برآورده شود. از همین الان هم باید به فکر آن بازی‌ها باشیم. باید برای تمدید قرارداد برنامه داشتیم. ما هم نامه زدیم و هم با بازیکنان صحبت کردیم. صحبت‌های خوبی هم شد و خیلی از بازیکنان هم دوست دارند در تیم ما باشند، ولی آنها هم مشکلاتی دارند که باید رفع شود. تعامل دوطرفه باید باشد تا تیم خوب راهی مسابقات شود هر چند کار دشواری است.

یحیی تاکید کرد: بازیکنانم همه باکیفیت و خوب هستند و خواهان زیادی دارند و چه از لیگ داخلی و چه تیم‌های خارجی پیشنهادات خوبی به آنها می‌رسد. حتماً باید برنامه‌ریزی و جلسات خوبی داشته باشیم تا ادامه همکاری صورت بگیرد. من در مورد همه بازیکنان صحبت کردم.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای برگزاری سوپرجام و ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: دنبال این نیستیم که همیشه به نفع ما باشد اما همیشه هم قرار نیست به ضررمان باشد.

یحیی یادآور شد: 6 بازیکن در تیم ملی داریم ولی برای ما 30 خرداد بازی گذاشته اند اما تیم‌های دیگر یک بازیکن دارند و یک روز بعد از ما بازی دارند. این چه معنی دارد؟ بازیکنان خیلی زود به تمرینات برسند، بیست و ششم است که خسته و کوفته‌اند. تکلیف با بازیکنان تیم ملی که در فشردگی زیاد قرار دارند چیست و چگونه باید از بازیکنان‌مان استفاده کنیم؟ آن‌ها نباید تمرین یا استراحت داشته باشند؟

سرمربی پرسپولیس درباره جرایم مالی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای او و سایر فوتبالی ها تصریح کرد: دست به جریمه مسئولان ما خوب است. تا حرفی می زنیم جریمه می کنند.

او درباره صحبت‌های حمید مطهری دستیار اول او که گفته بود نتایج در زمین فوتبالی رقم نمی خورد گفت: نمی‌خواهم ماهیت لیگ و فوتبال را زیر سوال ببرم چون همیشه دنبال عدالت بودیم و دنبال این هستیم که همه چیز عادلانه برگزار شود. هیچوقت دنبال حواشی نبودیم و نخواهیم بود و به فوتبال و هواداران احترام می‌گذاریم. تا امروز هرچیزی هم که گفتند انجام دادیم اما حداقلش این است که در برنامه ریزی عدالت برقرار شود فقط روی مافشار نیاورند. ما نمی‌خواهیم صحبت کنیم اما می‌گویند فلانی می‌خواهد شلوغش کند. اصلا اینگونه نیست و ما فقط به دنبال عدالت هستیم.

گل‌محمدی درباره انتشار خبری از سوی خبرگزاری مهر مبنی بر داشتن پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر تصریح کرد: الان شرایط را به شکلی نمی‌بینم که درباره این مسائل صحبت کنم ولی پیشنهاداتی وجود داشت که من به خاطر تیم از آن‌ها تشکر کردم و پاسخم منفی بود. نمی‌خواهم راجع به این مسائل صحبت کنم و اسم تیم را هم نمی‌آورم.

گل محمدی درباره عدم بازگشت بوژیدار رادوشوویچ به تمرینات این تیم تاکید کرد: او امروز باید به تمرینات می‌آمد و پیگیر قضیه هستیم. دلیلی ندارد که این مشکلات برای یک بازیکن پیش بیاید. از آقای سمیعی خواستم که مشکلات او برطرف شود و ایشان پیگیر این موضوع هستند.

یحیی درباره حل مشکل خود با صدا و سیما گفت: با کلیت صداوسیما مشکلی ندارم و آن‌ها هم دوستان قابل اعتمادی هستند. چند برنامه خاص هست که شمشیر را از رو برای ما بسته‌اند. منظور من برنامه‌های فوتبال برتر، شب‌های فوتبالی و برنامه شبکه پنج است. ما با این برنامه‌ها مشکلی داریم و به باقی دوستان احترام می‌گذاریم.

او در پایان درباره شرایط تیم ملی ایران تاکید کرد: ما تیم خوبی در اختیار داریم و دستمان پر است تا تاکتیک‌های مختلف را اجرا کنیم. نگرانی‌ای که خود من دارم این است که تیم‌ملی در بحث بازی تدارکاتی به مشکل خورد و عقب است. خوشبختانه بازی اولمان با هنگ‌کنگ می‌تواند تدارکاتی باشد ولی این که چرا بازی تدارکاتی نکردند برای خود من هم سوال است چون باید با هماهنگی وارد این مسابقات می‌شدند. به هر حال برای اسکوچیچ و بازیکنان تیم‌ملی آرزوی موفقیت داریم چون صعود تیم‌ملی به سود همه است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

اتفاق روز شماره 234

رباط کریم میزبان جشنواره تئاتر استان تهران

اتفاق روز شماره 233

وزیر کشور حکم شهردار نسیم شهر بهارستان را امضا کرد

زنگ سلامت در مدرسه نورایمان شهرستان بهارستان نواخته شد

اتفاق روز شماره 232

اتفاق روز شماره 231

استقبال مردم از کالا برگ الکترونیکی در استان تهران / نوبت سوم فجرانه آغاز شد

دانش‌آموزان دبستان نورایمان شهرستان بهارستان محفل انس با قرآن کریم برپا کردند

برپایی محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در 20 هزار مدرسه کشور

فرماندار شهریار: تعداد 1375 فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار آمادگی ارائه خدمات سومین مرحله طرح فجرانه را دارند

مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی شهریار خبر داد؛ آمادگی بهزیستی شهریار برای دریافت زکات فطره

فرمانده سپاه سیدالشهدا: یکهزار یادواره شهدا در شهرستانهای استان تهران برگزار شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران : افتتاح 4560 واحد نهضت ملی مسکن در اردیبهشت 1403

اتفاق روز شماره 230

زاکانی: حتی یک درخت در پارک قیطریه قطع نخواهد شد

زاکانی: جشن امام حسنی‌ها کاری بزرگ و ماندگار بود

اتفاق روز شماره 229

زاکانی: سال آینده وضعیت ترافیک پایتخت بهبود خواهد یافت

اتفاق روز شماره 228

سال آینده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به متروی خط6 متصل می شود

فرماندار رباط‌کریم فداکاری و ایثار را از شهدا یاد بگیریم

زاکانی: تهران را از معتاد متجاهر پاک می‌کنیم

پیام تبریک فرماندار شهرستان رباط کریم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

اتفاق روز شماره 227

رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم: دستگاه قضایی در چارچوب قانون از هیچ کمکی برای آبادانی و توسعه شهرستان دریغ نخواهد کرد

اتفاق روز شماره 226

شهردار تهران رای خود را به صندوق انداخت

فرماندار شهریار: معتمدین شهری و نخبگان در دعوت مردم به مشارکت سهیم شوند

برگزاری جشن باشکوه نیمه شعبان و جشن ستارگان در دبستان نورایمان شهرستان بهارستان

اتفاق روز شماره 225

بازرسان و سربازرسان چشم بینا و گوش شنوای فرمانداری ها هستند

رئیس فراری شورای نسیم شهر دستگیر شد

مدیرکل امنیتی استانداری تهران: شرایط برگزاری فرآیند انتخابات در رباط‌کریم مطلوب است

اتفاق روز شماره 224

فرماندار شهریار: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه هدف باید با شیوه های مبتکرانه صورت گیرد

سومین جلسه محاکمه اعضای شورای شهر نسیم شهر برگزار شد

فرماندار شهریار: نمایندگان فرماندار نقش موثری در سلامت انتخابات دارند

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت اعیاد شعبانیه برگزار گردید

زاکانی: مردم اراده خود را پای صندوق رای به رخ دشمنان خواهند کشید

اتفاق روز شماره 223

حضور پرشور و خانوادگی مردم در 22 بهمن موجب ناکامی دشمن می شود

مردم شهریار با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه آفرینی کنند

حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11اسفند موجب اقتدار نظام است

بازدید معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران از سه پروژه عظیم شهرداری نسیم شهر

افتتاح طرح های عمرانی شهرستان بهارستان با حضور معاون استاندار تهران

راه اندازی و توسعه کارخانه های تولیدی در دولت‌ موجب رونق اقتصادی در کشور شده‌ است

52 طرح شاخص عمرانی در رباط کریم افتتاح شد

پیکرپاک شهید مدافع حرم سید علی حسینی در نسیم شهر تشییع شد

افتتاح دو پروژه عمرانی در نصیرشهر