آخرین مطالب

جامعه امروزه با شالاتانیزم مجازی روبه روست فرهنگی

جامعه امروزه با شالاتانیزم مجازی روبه روست

  بزرگنمایی:
امروز عوام فریبی و شارلاتانیزم ذهن افراد جامعه را پر کرده واین مظاهر عوام فریبی شارلاتانیزم با اندک هوش و دقت آدمیان هم قابل شناسایی است.

تهران – اتفاق روز- در کشور دروغ نیوزهایی کلام معناداری را برش می دهند وتنها کلمه یا جمله ناتمامی رامنبع استنباط غلط خود برداشت می‌نمایند و بعضا این فیک نیوز، (دروغ نیوزها) از کلمات ارزشی برای خودنقاب وبا افراط وشارلاتانیزم مجازی(رسانه‌ای) هزینه‌آفرینی برای مردم و شهر درست می کنند.آیا آنها بجزرواج بداخلاقی‌های اجتماعی، کارکرد قابل دفاعی نیز می‌تواند داشته باشد یانه؟ البته که نه! 

 

آنها با ضعف شخصیت و البته بی ایمانی، براحتی می‌توانند دروغ بنویسند، تهمت بزنند، ناامنی روانی ایجاد کنند، شایعه خبری درست کنند، و ... ولی در دادگاه وجدان خود همواره در عذابند و در مصاف با جامعه و مردم خویش شرمسار و سرافکنده که متاسفانه امروز عوام فریبی و شارلاتانیزم ذهن افراد جامعه را پر کرده است. واین مظاهر عوام فریبی و شارلاتانیزم با اندک هوش و دقت آدمیان هم قابل شناسایی است. 

حتی این افراد شالاتانیزم نویس که از منابع رانتی بعضی از اشخاص همواره نقش درمان را برای کاهش درد و به تاخیر انداختن نتایج سوء را عهده دار هستند

نسیم شهر در تسخیر شالاتانیزم رسانه ای

به گزارش اتفاق روز، اینکه در نسیم شهرنزدیک به 5 ماه اززمان برگزای انتخابات دوره ششم شورای اسلامی می گذرد ومردم نسیم شهر نمایندگان شهری خودرا در 28 خرداد 1400 انتخاب کردند هیچگاه تصور نمی شد این انتخابهایشان با کوچکترین شالاتانیزم مجازی که درشهرستان بهارستان نسیم شهر رخ می دهد اعضارا  دچار لرزش  کند  وآنها رادر انتخاب شهردار و پیش برد اهداف شهری  به غافل بیندازد. 

 

 این شورای شهرکه از مرداد 1400 شروع به فعالیت نمود واز تاریخ شروع طبق قانون در 2 دوره 3 ماهه با انتخاب سرپرست  فرصت انتخاب شهردار را دارد متاسفانه اعضای شورای نسیم شهر از زمان تحلیف تا حال با حمله شالاتانیزم مجازی مواجه بودند که  مورد هجمه های بیجا در بعضی موارد می شد وبا رسوب این شالاتانیزم مجازی نه اینکه رسانه ای درانتخابهایشان به خاطر بی تجربگی فورا دچار لغزش می شدند.

 

  همچنین در مواردی هم بجای اینکه اعضا مدیریت شود وبعضی از اعضا  دم از عزم جدی برای هم‌افزایی در مسیر متحول سازی مدیریت شهری می دادند  اما همچنان به واسطه سهم خواهی‌های آنها  به بهانه انتخاب شهرداری مورد توافق نظر همه اعضا قرار نمی گرفت، ودر حال فرصت سوزی برای  انتخاب بودند.

 

 با توجه به اینکه شواهد و اظهار نظرهای آشکار و پنهان همین اعضا حاکی از وجود نوعی اراده برای طرح نام افرادی به عنوان شهردار بود  که دارای تخصص و مدیریت نبودند و به علت اختلافات زیر پوستی که در میان شورا نشینان وجود داشت  افراد کاردان و اهل فن هم جرات ورود به این عرصه را در نسیم شهرنداشتند.

 

بعضی از اعضا هم  با لج بازی هجمه بیار معرکه بودند و با اینکه نگیم بخشی به تعداد 2 انگشت از اعضای شورا در هر فرصت جلسه  انتخاب شهردار در جهت تحمیل یک گزینه فاسد که توپ بی باد بود را وسط گود می انداختند تا دیگر اعضا را در بررسی گزینه های اصلح تر به بیراهه بکشانند  از آنها وشخص معرفی شده شهردار اسرار واز مردم، معتمدین و تعدادی از اعضای شورا در انتخاب آن فرد انکار، واین فرد حتی الان هم از ذهن پاک نشده ودر صدد انتخاب وی هستند. 

 

همچنین در این مدت نسیم شهریها  چشم به پارلمان شهری دوخته بودند  تا نام شهردار از درون گوی بلورین شورا بیرون بیاید. ولی منتخبین مردم نسیم شهر در امر انتخاب شهردار وقت خود راهدر داده بودند واین انتخاب شهردار به گره کوری تبدیل شده بود  باز کردن آن پس از گذشت حدود 3 ماه   برای انتخاب شهردار، به ثمر نشست و این شورا از سه گزینه عدول کردند ودر انتخاب آخر به موفقیت رسیدند.

 

شورای شهربا جوانگرایی با انتخاب دکترنصیری با 9 رای بدون اعتنا به سفارش و حاشیه ها جوانترین شهردارتاریخ نسیم شهر را رقم زدند وی که سرپرست فعلی شهرداری است ودر تصدی پست های قبلی در حوزه شهری همراه با موفقیت بوده می تواند فرصت های بازآفرینی خوبی را برای نسیم شهر مهیا کند

 

ولی متاسفانه این انتخاب هم مورد هجمه دروغ شلاتانیزم مجازی یعنی همان باجگیران مجازی با همراهی اندک اعضای شورا  قرار گرفت  و می خواهند با سم پاشی های دروغین و نوشتار هنرمندانه مردم را به گمراهی بکشند

بماند  که رسانه مجازی هویت خود را دربین مردم از دست داده ولی باز هم شانتاژگران میخ خود را به دیوار می کوبند و با خبرسازی دروغ مجازی، در اصل خبر شک و دودلی در مخاطب ایجاد می‌نماید، بجای پردازش به اصل خبر با حاشیه‌پردازیهای کاذب و موج‌سازی‌های دروغ، اصل خبر را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

 

واکنش نماینده مجلس به حاشیه سازیها

 

انتخاب شهردار در نسیم‌شهر که همراه با هجمه‌هایی همراه بودموجب واکنش نماینده شهرستان قرار گرفت حسن نوروزی نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در دفاع از شهردار بومی نسیم‌شهرشورای جوان نسیم شهر را از این انتخابات تحسین نمود.

 

نماینده مردم بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی در پست های مهم دولتی و حکومتی گفت: در دوران ریاست آیت الله رییسی و حجت الاسلام اژه‌ای و دکتر قالیباف که 3 رزمنده و انقلابی در کشور هستند، اعتماد به جوانان اولویت نخست را دارد.

حسن نوروزی با اعلام حمایت از انتخاب شهردار بومی از سوی شورای اسلامی نسیم‌شهر، بیان کرد: شورا به یک گزینه بومی، متخصص رای داد که از کف جامعه رشد کرده و چندین کتاب و مقاله را به رشته تحریر درآورده است.

 

وی تاکید کرد: بنده به همراه امام جمعه نسیم‌شهر و مسئولان انقلابی از انتخاب خوب شورای شهر دفاع خواهیم کرد و جوانان بومی باید در منسب‌های مختلف شهرستان بهارستان حضور داشته باشند و کار کنند.

 

نماینده مردم بهارستان در مجلس به حواشی پرونده دکتر نصیری در دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: آقای نصیری در مجموعه شهرداری کار کرده است و ایشان رای محکومیت قضایی ندارد و دامن زدن به شایعات کاملا بی اساس است.

 

نوروزی با تاکید بر اعتماد به جوانان بومی و نخبه گفت: هستند کسانی که در جاهای دیگر ده‌ها پرونده دارند و میخواهند نسیم‌شهر را برهم بزنند و برخی مسئولین به پرونده های قطور آنها توجه نمیکنند

 

وی خاطرنشان کرد: نیروی بومی منطقه بهتر از نیروهای خیانتکار دیگر مناطق است که با کوچکترین بهانه اجازه قد اعلم کردن به جوانان منطقه را نمیدهیم، بنده تمام قد از انتخاب شورای اسلامی نسیم‌شهر در انتخاب گزینه بومی و متخصص تا آخرین لحظه حمایت خواهم کرد.

 

ما اهالی رسانه واقعا دلواپس هستیم وبه همین خاطربه مسئولین قضایی وشهری بهارستان توصیه اکید داریم به وظیفه اصلی خود اهتمام بورزند تا نهضتی پایدار در مبارزه تمام عیاربا پدیده شوم پوپولیزم مجازی که  به شکل کاملا سازماندهی شده شکل گرفته دفع آفات نماید. وهمچنین توصیه دیگر این مسئولین به افراد فاقد مجوزو فیک نیوز  خوارک تبلیغاتی تزریق نکند و تنها با رسانه های مجوزدار وخبرگزاریهای منطقه مصاحبه کنند چون آنها حق انتشار خبر راندارند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

اتفاق روز شماره 235

اتفاق روز شماره 234

رباط کریم میزبان جشنواره تئاتر استان تهران

اتفاق روز شماره 233

وزیر کشور حکم شهردار نسیم شهر بهارستان را امضا کرد

زنگ سلامت در مدرسه نورایمان شهرستان بهارستان نواخته شد

اتفاق روز شماره 232

اتفاق روز شماره 231

استقبال مردم از کالا برگ الکترونیکی در استان تهران / نوبت سوم فجرانه آغاز شد

دانش‌آموزان دبستان نورایمان شهرستان بهارستان محفل انس با قرآن کریم برپا کردند

برپایی محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در 20 هزار مدرسه کشور

فرماندار شهریار: تعداد 1375 فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار آمادگی ارائه خدمات سومین مرحله طرح فجرانه را دارند

مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی شهریار خبر داد؛ آمادگی بهزیستی شهریار برای دریافت زکات فطره

فرمانده سپاه سیدالشهدا: یکهزار یادواره شهدا در شهرستانهای استان تهران برگزار شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران : افتتاح 4560 واحد نهضت ملی مسکن در اردیبهشت 1403

اتفاق روز شماره 230

زاکانی: حتی یک درخت در پارک قیطریه قطع نخواهد شد

زاکانی: جشن امام حسنی‌ها کاری بزرگ و ماندگار بود

اتفاق روز شماره 229

زاکانی: سال آینده وضعیت ترافیک پایتخت بهبود خواهد یافت

اتفاق روز شماره 228

سال آینده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به متروی خط6 متصل می شود

فرماندار رباط‌کریم فداکاری و ایثار را از شهدا یاد بگیریم

زاکانی: تهران را از معتاد متجاهر پاک می‌کنیم

پیام تبریک فرماندار شهرستان رباط کریم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

اتفاق روز شماره 227

رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم: دستگاه قضایی در چارچوب قانون از هیچ کمکی برای آبادانی و توسعه شهرستان دریغ نخواهد کرد

اتفاق روز شماره 226

شهردار تهران رای خود را به صندوق انداخت

فرماندار شهریار: معتمدین شهری و نخبگان در دعوت مردم به مشارکت سهیم شوند

برگزاری جشن باشکوه نیمه شعبان و جشن ستارگان در دبستان نورایمان شهرستان بهارستان

اتفاق روز شماره 225

بازرسان و سربازرسان چشم بینا و گوش شنوای فرمانداری ها هستند

رئیس فراری شورای نسیم شهر دستگیر شد

مدیرکل امنیتی استانداری تهران: شرایط برگزاری فرآیند انتخابات در رباط‌کریم مطلوب است

اتفاق روز شماره 224

فرماندار شهریار: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه هدف باید با شیوه های مبتکرانه صورت گیرد

سومین جلسه محاکمه اعضای شورای شهر نسیم شهر برگزار شد

فرماندار شهریار: نمایندگان فرماندار نقش موثری در سلامت انتخابات دارند

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت اعیاد شعبانیه برگزار گردید

زاکانی: مردم اراده خود را پای صندوق رای به رخ دشمنان خواهند کشید

اتفاق روز شماره 223

حضور پرشور و خانوادگی مردم در 22 بهمن موجب ناکامی دشمن می شود

مردم شهریار با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه آفرینی کنند

حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11اسفند موجب اقتدار نظام است

بازدید معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران از سه پروژه عظیم شهرداری نسیم شهر

افتتاح طرح های عمرانی شهرستان بهارستان با حضور معاون استاندار تهران

راه اندازی و توسعه کارخانه های تولیدی در دولت‌ موجب رونق اقتصادی در کشور شده‌ است

52 طرح شاخص عمرانی در رباط کریم افتتاح شد

پیکرپاک شهید مدافع حرم سید علی حسینی در نسیم شهر تشییع شد