آخرین مطالب

معاون اول رئیس جمهوری:‌ از کشتی حمایت می‌کنیم ورزشی

معاون اول رئیس جمهوری:‌ از کشتی حمایت می‌کنیم

  بزرگنمایی:
معاون اول رئیس جمهوری در جمع ملی پوشان کشتی گفت: شما بعنوان نمایندگان جمهوری اسلامی در میادین ورزشی با کسب افتخار و به اهتزاز آوردن پرچم کشورمان، موجب غرور ملی و شور و شعف در بین مردم ایران می شوید و کشتی در مقایسه با رشته های تیمی، رشته ای است که می تواند مدال‌های زیادی کسب کند.

محمد مخبر  به همراه علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امشب با حضور در کمپ تیم های ملی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با رئیس فدراسیون و ملی پوشان آزادکار دیدار و گفت و گو کرد.

مخبر در این دیدار با اشاره به اینکه کشتی نسبت به سایر رشته ها، ورزشی سنگین و سخت تر محسوب می شود، ادامه داد: درخشش تیم های ملی کشتی در رقابت های جهانی نروژ نشان داد که کشتی از پتانسیل بالایی برای موفقیت برخوردار است و امیدوارم با ادامه همین روند بتوانید در میادین پیش رو بیش از پیش موفق باشید.

معاون اول رئیس جمهوری با قدردانی از زحمات بی دریغ مربیان و کادر فنی تیم های ملی کشتی اظهار داشت: قطعا موفقیت ورزشکار مرهون زحمات و تلاش های مربیان و سایر دست اندرکاران است و آن ها نیز نقش ویژه ای در کسب افتخارات کشتی گیران دارند.

وی اقدامات انجام شده فدراسیون کشتی برای ایجاد امکانات و بستر مناسب به جهت آماده سازی تیم های ملی کشتی را قابل تقدیر دانست و گفت: علیرضا دبیر که خودش یکی از قهرمانان ملی ما محسوب می شود، زحمات زیادی را در این مدت کشیده و فضای ایجاد شده بعنوان کمپ تیم های ملی که مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای کشتی گیر می باشد، تأثیر بسزایی در عملکرد فنی تیم های ملی کشتی داشته است.

مخبر با بیان اینکه شخصا به کشتی علاقمند است و کشتی ورزش اول ایران محسوب می شود، ادامه داد: کشتی بعنوان ورزشی با منش پهلوانی و جوانمردی محسوب می شود و خوشحالم که علاوه بر آماده سازی جسمی و فنی، از لحاظ اهتمام به مسائل اخلاقی و معنوی نیز بسترهای مناسبی فراهم شده و تا یک قهرمان ملی علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، بعنوان یک پهلوان در جامعه شناخته شود و کشتی گیران با توسل بر ائمه اطهار و توکل بر خداوند متعال در میدان های بزرگ حاضر می شوند.

او ادامه داد: مردم عرق ویژه ای به کشتی داشته و این رشته را دوست دارند و نام قهرمانان بزرگ در ذهن مردم نقش بسته است، به خصوص جهان پهلوان تختی را بعنوان یک الگوی جوانمردی و مردانگی می شناسند و بیشتر ورزشگاه های ما به نام او نامگذاری شده است.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به اینکه نگاه هیات دولت به ویژه شخص رئیس جمهوری بعنوان فرد اول اجرایی کشور به ورزش کشور به خصوص کشتی نگاهی مثبت و حمایتی است گفت: به شما می گویم که ورزش اول و ملی کشور، مورد حمایت ویژ دولت مردمی است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کشتی بعنوان یک ورزش بومی که ریشه در سنت، مذهب و تاریخ ما دارد، مورد رشد و ارتقاء هرچه بیشتر قرار گیرد.

مخبر در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم های ملی کشتی در میادین پیش رو تصریح کرد: قطعا چشم ملت ایران به افتخارآفرینی و پیروزی های شما در میادین پیش رو است، چراکه وقتی شما در یک میدان مهم بعنوان قهرمانی می رسید، این حس قهرمانی در تک تک مردم کشور نیز به وجود می آید و مایه عزتمندی ایران اسلامی خواهد بود.

در ابتدای این دیدار که حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی و دارنده 7 مدال طلای المپیک و جهان، حسن یزدانی قهرمان 7 مدال کشتی آزاد المپیک و جهان، محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی المپیک و جهان، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزد، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و اعضای تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به جام یاشاردوغو ترکیه نیز حضور داشتند، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ضمن خیرمقدم به معاون رئیس جمهوری و هیات همراه گفت: حضور شما در محل خانه کشتی شهید صدرزاده و دیدار با ملی پوشان مایه دلگرمی و خوشحالی جامعه بزرگ کشتی کشور است.

دبیر تصریح کرد: کشتی پرافتخارترین رشته ورزشی کشور در المپیک ها، بازی های آسیایی، رقابت های جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا است و این رشته ریشه در فرهنگ، سنت و تاریخ کشور ما دارد و بعنوان ورزش اول و ملی کشور شناخته می شود.

وی ادامه داد: حضور مخبر بعنوان یکی از مدیران توانمند در حوزه اجرایی و اقتصادی در کمپ تیم های ملی را به فال نیک می گیریم. مهمترین مشکل پیش روی کشتی بودجه و پشتیبانی از تیم های ملی کشتی است، چراکه ما در سال آینده دو رقابت مهم بازی های آسیایی هانگژو چین و رقابت های جهانی صربستان را در پیش داریم و پس از آن نیز باید تیم های خود را آماده حضور در بازی های المپیک 2024 و کسب سهمیه برای حضور در این بازی ها کنیم.

دبیر ضمن تشکر از حضور معاون اول رئیس جمهور در اردوی ملی پوشان خاطرنشان کرد: ما روی کمک دولت مردمی، حساب ویژه ای باز کرده ایم و امیدواریم که نگاه متفاوت و ویژه ای به کشتی بعنوان یک ورزش بومی، اصیل و ایرانی  داشته باشد تا بتوانیم بار دیگر به جایگاه اصلی خود در کشتی جهان بازگردیم.

ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام به خاک سپرده شده در محل کمپ های تیم های ملی و قرائت فاتحه بر سر مزار این شهید، بازدید از خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در این دیدار بود.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

اتفاق روز شماره 232

اتفاق روز شماره 231

استقبال مردم از کالا برگ الکترونیکی در استان تهران / نوبت سوم فجرانه آغاز شد

دانش‌آموزان دبستان نورایمان شهرستان بهارستان محفل انس با قرآن کریم برپا کردند

برپایی محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در 20 هزار مدرسه کشور

فرماندار شهریار: تعداد 1375 فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار آمادگی ارائه خدمات سومین مرحله طرح فجرانه را دارند

مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی شهریار خبر داد؛ آمادگی بهزیستی شهریار برای دریافت زکات فطره

فرمانده سپاه سیدالشهدا: یکهزار یادواره شهدا در شهرستانهای استان تهران برگزار شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران : افتتاح 4560 واحد نهضت ملی مسکن در اردیبهشت 1403

اتفاق روز شماره 230

زاکانی: حتی یک درخت در پارک قیطریه قطع نخواهد شد

زاکانی: جشن امام حسنی‌ها کاری بزرگ و ماندگار بود

اتفاق روز شماره 229

زاکانی: سال آینده وضعیت ترافیک پایتخت بهبود خواهد یافت

اتفاق روز شماره 228

سال آینده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به متروی خط6 متصل می شود

فرماندار رباط‌کریم فداکاری و ایثار را از شهدا یاد بگیریم

زاکانی: تهران را از معتاد متجاهر پاک می‌کنیم

پیام تبریک فرماندار شهرستان رباط کریم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

اتفاق روز شماره 227

رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم: دستگاه قضایی در چارچوب قانون از هیچ کمکی برای آبادانی و توسعه شهرستان دریغ نخواهد کرد

اتفاق روز شماره 226

شهردار تهران رای خود را به صندوق انداخت

فرماندار شهریار: معتمدین شهری و نخبگان در دعوت مردم به مشارکت سهیم شوند

برگزاری جشن باشکوه نیمه شعبان و جشن ستارگان در دبستان نورایمان شهرستان بهارستان

اتفاق روز شماره 225

بازرسان و سربازرسان چشم بینا و گوش شنوای فرمانداری ها هستند

رئیس فراری شورای نسیم شهر دستگیر شد

مدیرکل امنیتی استانداری تهران: شرایط برگزاری فرآیند انتخابات در رباط‌کریم مطلوب است

اتفاق روز شماره 224

فرماندار شهریار: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه هدف باید با شیوه های مبتکرانه صورت گیرد

سومین جلسه محاکمه اعضای شورای شهر نسیم شهر برگزار شد

فرماندار شهریار: نمایندگان فرماندار نقش موثری در سلامت انتخابات دارند

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت اعیاد شعبانیه برگزار گردید

زاکانی: مردم اراده خود را پای صندوق رای به رخ دشمنان خواهند کشید

اتفاق روز شماره 223

حضور پرشور و خانوادگی مردم در 22 بهمن موجب ناکامی دشمن می شود

مردم شهریار با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه آفرینی کنند

حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11اسفند موجب اقتدار نظام است

بازدید معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران از سه پروژه عظیم شهرداری نسیم شهر

افتتاح طرح های عمرانی شهرستان بهارستان با حضور معاون استاندار تهران

راه اندازی و توسعه کارخانه های تولیدی در دولت‌ موجب رونق اقتصادی در کشور شده‌ است

52 طرح شاخص عمرانی در رباط کریم افتتاح شد

پیکرپاک شهید مدافع حرم سید علی حسینی در نسیم شهر تشییع شد

افتتاح دو پروژه عمرانی در نصیرشهر

افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر

عطر و بوی شهادت در نسیم شهر

توسعه شبکه آب / بهره برداری از مخزن 5هزار متر مکعبی در دهه فجر در شهرستان شهریار

شفافیت و صداقت، اولویت اصلی ستاد انتخابات شهرستان شهریار است

داوطلبان برای امیدآفرینی و مشارکت حداکثری مردم برنامه ریزی نمایند