آخرین مطالب

برای رونق تولید ملی باید روزانه یک میلیون بشکه نفت وارد کنیم سیاسی

برای رونق تولید ملی باید روزانه یک میلیون بشکه نفت وارد کنیم

  بزرگنمایی:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت گفت: امروز نباید نفتی صادر کنیم و حتی باید روزانه یک میلیون بشکه نفت نیز وارد کرده تا بتوانیم تولید ملی را کنترل و اداره کنیم.

محسن رضایی در اولین جلسه برنامه‌ریزی مراسم یوم الله 13 آبان که صبح امروز(یکشنبه) در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با جلوگیری از فروش نفت ایران و همچنین بلوکه کردن ارز حاصله در بازار جهانی، کشورمان را در محاصره اقتصادی 100 درصدی قرار خواهند داد که این باعث انفجاری در داخل خواهد شد.

وی ادامه داد: ما از همان ابتدا اعلام کردیم که رفتار آمریکایی‌ها در ایجاد آشوب داخلی بدون پاسخ نخواهد ماند و شما شاهد هستید که در چند ماه گذشته برخی از دوستان و طرفداران ما در منطقه عملیات‌های مختلفی انجام داده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اتهام زنی‌های کشورهای غربی به ایران در بحث مسئولیت حمله به تاسیسات نفتی آرامکو گفت: دوستان ما توانمند شده‌اند ولی آنها باور نمی‌کنند، به طوری که برخی از رهبران غربی در دیدارهای خود با رئیس جمهور در سازمان ملل به ایشان می‌گفتند ما می‌دانیم شما این عملیات‌ها را انجام داده‌اید.

رضایی بیان کرد: تنها جوابی که مقامات غربی در پاسخ به سوال رئیس جمهور درباره ارائه مدرک می‌گفتند این بود که یمنی‌ها نمی‌توانند. آقای روحانی نیز به آنها می‌گفت، این تحلیل شما بوده و زمانی که می‌خواهید کشوری را متهم کنید، باید سند ارائه دهید.

وی ادامه داد: کدام عکس ماهواره‌ای یا تحلیلی نشان می‌دهد از یک ماه گذشته این عملیات برنامه‌ریزی شده و ایران پشت قضیه بوده است. چرا موشک‌های پاتریوت نتوانسته به پهپادها شلیک کند و عملیات درست انجام شده است و بدون کشته شدن یک نفر، موشک‌ها و پهپادها به هدف خورده‌اند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مشخص است که چرا غربی‌ها ایران را متهم می‌کنند، چراکه اگر بگویند انصار الله مسئول حملات بوده، آبرویشان می‌رود. غربی‌ها هیچ سندی علیه ایران ندارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بیش از چهار سال است که آنها به یمن حمله کرده و این کشور را محاصره نموده اند، بیش از 200 هزار نفر از مردم یمن امروز در معرض بیماری‌های عفونی و واگیردار ازجمله وبا قرار دارند، مردم گرسنه بوده و به آب و غذای سالم دسترسی ندارند، حالا می‌گویید آنها حق جواب دادن به این جنایات را ندارند؟

وی اظهار داشت: شما تا دیروز می‌گفتید یمنی‌ها توانایی انجام عملیات‌های پیچیده را ندارند، حالا درباره محاصره شدن سه تیپ زبده ارتش سعودی که باعث بازداشت صدها افسر شد، چه می‌گویید؟ می‌خواهید بگویید پاسداران ایرانی این کار را انجام داده‌اند؟ آنهایی که این کار عظیم را انجام دادند، یمنی هستند.

رضایی تصریح کرد: مشکل شما این است که قدرت اسلام و شهادت طلبی را نمی‌فهمید و دست خدا را دست کم گرفته‌اید. ظلمی که شما به یمن، فلسطین، لبنان، بحرین و کشورهای آفریقایی می‌کنید بالاخره روزی به خود شما بازخواهد گشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اقدامات دشمنان هیچ‌گاه بی‌پاسخ نمی‌ماند. ما چون خود حافظ امنیت خلیج فارس هستیم، در مقابل بر هم خوردن امنیت منطقه ساکت نبوده و اگر یک کشتی آمریکایی یا انگلیسی از قوانین تخطی کند، ورود خواهیم کرد؛ اما آنچه در خارج از خلیج فارس رخ می‌دهد از سوی دوستان ما انجام شده و تنها به دلیل تلافی اقدامات خودتان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی به یوم‌الله 13 آبان گفت: این وظیفه شماست که در روز 13 آبان آخرین تیر را به قلب سلطه‌گران بزنید و آخرین امید آنان را به یاس بدل کنید. این مهم در صورتی رخ می‌دهد که حضور مردم با شکوه و گسترده باشد تا نشان دهند هرچه فشار آمریکا بیشتر می‌شود، حضور ملت نیز پررنگ‌تر خواهد شد.

رضایی ادامه داد: در این راه دولت و کارآفرینان کشور نیز باید تمامی تلاش خود را انجام دهند تا دشمن در جبهه اقتصادی ناامید شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان شد: امروز نباید نفتی صادر کنیم و حتی باید روزانه یک میلیون بشکه نفت نیز وارد کرده تا بتوانیم تولید ملی را کنترل و اداره کنیم. اگر صنعت، علم و فناوری و کشاورزی ما مدرن شده ما وارد دوران اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب پنج سال پیش اصول آن را تبیین و ابلاغ فرمودند می‌شویم.

رضایی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی، تولید ملی بدون اتکا به آمریکا راه‌اندازی می‌شود، به طوری که کشور نیاز به واردات یک میلیون بشکه نفت خواهد داشت.

وی گفت: روزی که ما می‌توانیم در ارتباط با تحریم‌های اقتصادی و عمل به بیانیه گام دوم جواب محکمی بدهیم، 13 آبان است. حضور مردم آنقدر مهم است که اطرافیان ترامپ را متزلزل می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند که با ایجاد فشار اقتصادی علیه کشورمان، مردم نارضایتی پیدا کرده و حتی علیه نظام شعار دهند، حالا اگر خلاف این موضوع اثبات شود، اطرافیان ترامپ به وی خواهند گفت که شکست خورده‌ایم.

رضایی اظهار داشت: 13 آبان امسال می‌تواند نماد برجسته‌ای از شکست ترامپ علیه ملت ایران باشد.

وی درباره شعارهای روز 13 آبان گفت: ما همیشه باید با شعارهای جذاب و جدید وارد میدان شویم. پیشنهاد می‌کنم تا در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک گروه گفتمانی تاسیس کنید که مرتبا تحلیل کرده و در اختیار دوستان در استان‌ها و شهرستان‌ها قرار دهند.

رضایی بیان کرد: بنده سال گذشته جمعی از دوستان را مامور کردم تا بحث افول قدرت آمریکا را مطرح کنند که به حمدالله این موضوع در بیانات مقام معظم رهبری نیز مطرح شد. در همان مقطع نیز گروهی از آمریکاییان به ایران دعوت شدند که حتی در دانشگاه تهران شعار مرگ بر آمریکا دادند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: همزمانی حضور یک هیئت آمریکایی در ایران با 13 آبان و سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» باعث شد که به آنها گفته شود دیگر به ایلات متحده بازنگردید. آنها توانستند ظلم و اجحاف واشنگتن به اقلیت‌ها، مسلمانان و ایران را به درستی تبیین کنند.

وی افزود: ما سال گذشته ابتکارات خوبی داشتیم و انتظار دارم تا راه‌کارهای نوینی برای سال جاری نیز تهیه شود تا با شور و شوق جدیدی به سمت 13 آبان برویم.

رضایی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی اربعین خاطر نشان کرد: راهپیمایی اربعین فرصت خوبی است زیرا از همه ملت‌ها در این گردهمایی خواهند بود. این مراسم چند روز قبل از راهپیمایی 13 آبان خواهد بود و طی مراسم‌هایی که برای این مناسبت برگزار خواهد شد، باید به تبیین اهمیت‌ راهپیمایی 13 آبان و روز مبارزه با استکبار بپردازیم.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

وزیر کشور حکم شهردار نسیم شهر بهارستان را امضا کرد

زنگ سلامت در مدرسه نورایمان شهرستان بهارستان نواخته شد

اتفاق روز شماره 232

اتفاق روز شماره 231

استقبال مردم از کالا برگ الکترونیکی در استان تهران / نوبت سوم فجرانه آغاز شد

دانش‌آموزان دبستان نورایمان شهرستان بهارستان محفل انس با قرآن کریم برپا کردند

برپایی محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در 20 هزار مدرسه کشور

فرماندار شهریار: تعداد 1375 فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار آمادگی ارائه خدمات سومین مرحله طرح فجرانه را دارند

مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی شهریار خبر داد؛ آمادگی بهزیستی شهریار برای دریافت زکات فطره

فرمانده سپاه سیدالشهدا: یکهزار یادواره شهدا در شهرستانهای استان تهران برگزار شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران : افتتاح 4560 واحد نهضت ملی مسکن در اردیبهشت 1403

اتفاق روز شماره 230

زاکانی: حتی یک درخت در پارک قیطریه قطع نخواهد شد

زاکانی: جشن امام حسنی‌ها کاری بزرگ و ماندگار بود

اتفاق روز شماره 229

زاکانی: سال آینده وضعیت ترافیک پایتخت بهبود خواهد یافت

اتفاق روز شماره 228

سال آینده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به متروی خط6 متصل می شود

فرماندار رباط‌کریم فداکاری و ایثار را از شهدا یاد بگیریم

زاکانی: تهران را از معتاد متجاهر پاک می‌کنیم

پیام تبریک فرماندار شهرستان رباط کریم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

اتفاق روز شماره 227

رئیس دادگستری شهرستان رباط کریم: دستگاه قضایی در چارچوب قانون از هیچ کمکی برای آبادانی و توسعه شهرستان دریغ نخواهد کرد

اتفاق روز شماره 226

شهردار تهران رای خود را به صندوق انداخت

فرماندار شهریار: معتمدین شهری و نخبگان در دعوت مردم به مشارکت سهیم شوند

برگزاری جشن باشکوه نیمه شعبان و جشن ستارگان در دبستان نورایمان شهرستان بهارستان

اتفاق روز شماره 225

بازرسان و سربازرسان چشم بینا و گوش شنوای فرمانداری ها هستند

رئیس فراری شورای نسیم شهر دستگیر شد

مدیرکل امنیتی استانداری تهران: شرایط برگزاری فرآیند انتخابات در رباط‌کریم مطلوب است

اتفاق روز شماره 224

فرماندار شهریار: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه هدف باید با شیوه های مبتکرانه صورت گیرد

سومین جلسه محاکمه اعضای شورای شهر نسیم شهر برگزار شد

فرماندار شهریار: نمایندگان فرماندار نقش موثری در سلامت انتخابات دارند

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت اعیاد شعبانیه برگزار گردید

زاکانی: مردم اراده خود را پای صندوق رای به رخ دشمنان خواهند کشید

اتفاق روز شماره 223

حضور پرشور و خانوادگی مردم در 22 بهمن موجب ناکامی دشمن می شود

مردم شهریار با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه آفرینی کنند

حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11اسفند موجب اقتدار نظام است

بازدید معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران از سه پروژه عظیم شهرداری نسیم شهر

افتتاح طرح های عمرانی شهرستان بهارستان با حضور معاون استاندار تهران

راه اندازی و توسعه کارخانه های تولیدی در دولت‌ موجب رونق اقتصادی در کشور شده‌ است

52 طرح شاخص عمرانی در رباط کریم افتتاح شد

پیکرپاک شهید مدافع حرم سید علی حسینی در نسیم شهر تشییع شد

افتتاح دو پروژه عمرانی در نصیرشهر

افتتاح اورژانس شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم در دهه فجر

عطر و بوی شهادت در نسیم شهر

توسعه شبکه آب / بهره برداری از مخزن 5هزار متر مکعبی در دهه فجر در شهرستان شهریار